„A Secret Humanity számomra nem egy márka, inkább misszió. Misszió, hogy a magyar kultúrát ápoljuk, közelebb hozzuk mindenkihez, része legyen a hétköznapjainknak, kapaszkodó legyen, amikor nagyon nehéz, vagy éppen nagyon jó. Egy vers, vagy akár csak egy gondolat tükröt tart nekünk, beszél helyettünk, vagy épp hozzánk. Vannak sorsszerű találkozások. Ez a projekt is egy ilyen […]
Marie Claire: Missziós divatmárkát hozott létre Földes Eszter színész
„A Secret Humanity számomra nem egy márka, inkább misszió. Misszió, hogy a magyar kultúrát ápoljuk, közelebb hozzuk mindenkihez, része legyen a hétköznapjainknak, kapaszkodó legyen, amikor nagyon nehéz, vagy éppen nagyon jó. Egy vers, vagy akár csak egy gondolat tükröt tart nekünk, beszél helyettünk, vagy épp hozzánk. Vannak sorsszerű találkozások. Ez a projekt is egy ilyen találkozással kezdődött” – mesél Eszter a kezdeményezésről. A teljes cikket elolvashatjátok a Marie Claire oldalán a IDE kattintva!